Astroneer

Z Astroneer Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj

Odkrywaj i eksploruj odległe światy w Astroneer – W grze o przemyśle kosmiczny i eksploracji międzyplanetarnej.

Nagły rozwój technologii podróży kosmicznych umożliwia szybkie i tanie podróże do gwiazd. Exo Dynamics, firma dominującą konglomeratem w nowej dziedzinie, otworzyła loty dla odważnych mieszkańców Ziemi.

Podobnie jak w przypadku gorączki złota w Yukon, fale awanturników rejestrują się aby osiągnąć nową granicę, ryzykując wszystko, aby szukać szczęścia w dalekich zakątkach galaktyki. Zwą się Astroneerami.

Gra oferuje[edytuj | edytuj kod]

  • Przeglądaj nieskończenie różnorodne światy: Każda planeta oferuje swój własny zestaw wyzwań.
  • Kształtuj swój świat - Planuj mądrze i deformuj teren swojej Planety poszukując schronienia lub zasobów.
  • Przetrwaj niebezpieczeństwa - spryt i pomysłowość będą przydatne, Astroneer musi przetrwać wystarczająco długo, aby się rozwijać.
  • Wykorzystaj możliwości wokół siebie - Zbuduj bazę przemysłową lub specjalizują się w wielu różnych Dziedzinach, aby zwiększyć swój majątek.
  • Rozwikłaj tajemnice - Odkryj technologie i unikalne zasoby.
  • Dostosuj wszystko - Personalizacja wyglądu i funkcji w twoich maszynach i pojazdach.
  • Zagraj z przyjaciółmi ... lub obcymi.
Obecnie dostępne dzięki wczesnemu dostępowi na platformie Steam a także sklepowi Microsoft na PC i Xbox One od 16 grudnia 2016 roku.

Linki zewnętrzne[edytuj | edytuj kod]