Desolo

Z Astroneer Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj
Desolo
Desolo.png
Details

Desolo jest planetą jałową Planeta in Astroneer i jest księżycem Sylva. Nie posiada atmosfery i jest pozaznaczana kamieniami na powierzchni. Powierzchnia ma bardzo dużą ilość kraterów, które często są wypełnione roślinami i dobrami Organicznymi. Jego głównymi cechami jest Wolframit i bliskość do planety Sylva, Desolo powinno być drugim przystankiem gracza. Rozrzuceni po powierzchni gracze również znajdą dużą ilość Przedmiotów Badawczych i Gruzów, które mogą mieć wartościowe materiały. Rdzeń wymaga odblokowania cynku.

Zasoby[edytuj | edytuj kod]

Główne:

Wolframit
Lateryt
Grafit
Złożony
Żywica

Drugorzędny:

Kwarc
Glina
Amon
Sfaleryt
Malachit

Energia:

  • Mocne słońce
  • Słaby wiatr

Gateway Network[edytuj | edytuj kod]

Desolo ma dwie Komory Dyslokacji, przynajmniej jedna musi zostać aktywowana, zanim gracz będzie mógł uzyskać dostęp do Silnika Dyslokacji w jądrze księżyca.

Kiedy Komora Dyslokacji będzie aktywowana Silnika Dyslokacji otworzy się. Kładąc pojedynczy blok Cynku w jednym z gniazd ujawni się Tryptyk Geometryczny. Kładąc to w przeciwnym gnieździe silnik zostanie aktywowany, ujawniając Dziwny Kamień i pozwalając teleportować się to jądra jak również odsłaniając nieaktywny węzeł dla Portalu Dyslokacji jeżeli nie został jeszcze odkryty.

Szablon:PlanetNav