Nieznane

Z Astroneer Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj
Nieznany
250x250px
Szczegóły
Klasa Średnie
Grupa Objekt

Nieznane są kolekcją średnich objektów. Są one mocno zróżnicowane pod względem kształtu, koloru i lokacji, w jakich można je spotkać. Są używane do badań, aby odblokować poszczególne technologie.

Sztuczne nieznane[edytuj | edytuj kod]

Wszystkie przypominają fabrykowane moduły. Są białe i/lub niebieskie z ciemniejszymi wykończeniami. Ten typ nieznanych jest często znajdowany przy wrakach satelit, i może być rzadko spotkany luźno leżący na ziemi. Ten typ nieznanych zawiera najwięcej bajtów, jednak badania tych objektów zajmują najwięcej czasu.

  • Skalne nieznane[edytuj | edytuj kod]

    Większość tych nieznanych posiada sześcienny kształt lub dekoracje przypominające kryształy i są często spotykane w obszarze skupisk kamiennych. Planeta jałowa zapewnia najwięcej tego typu objektów. Zapewniają one średnią ilość bajtów, a badania zajmują średnią ilość czasu.

  • Organiczne nieznane[edytuj | edytuj kod]

    Większość występuje w postaci kul i mają na powierzchni odstające odrosty, podobne do tych występujących u roślin, które są oddziaływane przez wiatr. Często są znajdowane pod roślinami różnego rodzaju. Planety typu ziemskiego i egzotyczna zapewniają najwięcej tego typu nieznanych. Posiadają małą ilość bajtów lecz proces ich odkrycia trwa najkrócej.

  • Wrogie organiczne nieznane[edytuj | edytuj kod]

    W odróżnieniu od innych organicznych nieznanych, te dwa mogą być znalezione tylko pod wrogimi roślinami.

  • Usunięte nieznane[edytuj | edytuj kod]

    Poniższe nieznane są niedostępne w najnowszej odsłonie gry.

  • Małe nieznane[edytuj | edytuj kod]

    Od wersji 0.8, niektóre kamienie mogą wytworzyć małe nieznane, które dają małą ilość bajtów (od kilku do nawet 100)