Planeta egzotyczna

Z Astroneer Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj
Egzotyczna
250x250px
Details
Rozmiar Duża
Day/Night Cycle ~13,5 minuty

Planeta egzotyczna jest jedną z najdziwniejszych planet w Astroneer. Wyróżnia ją fioletowa atmosfera i gęste lasy przepełnione artefaktami. Posiada niską grawitację, aczkolwiek jest ona wyższa niż na planecie jałowej.

Jaskinie są porozrzucane po całej planecie i znajdują się w nich wszystkie zasoby. Znajdują się one blisko powierzchni, ale są skrzętnie poukrywane. Powszechnym zasobem jest węgiel, zatem wydajne jest korzystanie ze średnich generatorów.

Egzotyczna ma bardzo niestandardowy generator terenu, dzięki czemu tworzą się bardzo nierówne i unikalne tereny. Jest na niej więcej niebezpieczeństw niż na typu ziemskiego, ponieważ Expolodery i Spikers pojawiają się także na powierzchni poza jaskiniami.

Zasoby[edytuj | edytuj kod]

Egzotyczna ma unikalny generator zasobów, który wybiera jaki zasób będzie powszechny, a który rzadki. Zatem tylko na tej planecie występuje losowość częstości występowania zasobów.

Biomy[edytuj | edytuj kod]

  • Wgłębione góry: Nieregularnie generowana struktura z obszernymi sekcjami gór i ogromnymi jaskiniami.
  • Grzybowe lasy: Las wysokich grzybów, zawiera dużo nieznanych.
  • Egzotyczna sawanna: Połacie terenu wypełnione ogromnymi krzakami. Występuje tutaj także dużo nieznanych.