Planeta typu ziemskiego

Z Astroneer Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj
Typu ziemskiego
Terran.png
Details
Rozmiar Średni
Day/Night Cycle 10 minut

Planeta typu ziemskiego jest planetą startową dla każdego gracza w Astroneer. Jest jedyną planetą, która posiada swój księżyc. Na powierzchni znajdują się złoża złożonych, żywicy, organicznych a nawet amon. W jaskiniach można natrafić na lateryt i malachit i sporą ilość amonu. Burze na tej planecie zdarzają się relatywnie rzadko. Warunki do wytwarzania energii są zrównoważone, zatem użycie paneli słonecznych, turbin wiatrowych oraz generatorów jest opłacalne. Bardzo rzadkim zasobem na tej planecie jest węgiel.

Zasoby[edytuj | edytuj kod]

Biomy[edytuj | edytuj kod]

  • Trawiaste pola: Zawierają dużą ilość organicznych zasobów; ciężko znaleźć tutaj nieznane.
  • Egzotyczne ogrody: Bardzo rzadkie, zwykle niewielkie powierzchnie, na których jest egzotyczna roślinność i wytwarzana na nich jest znaczna ilość nieznanych.
  • Równiny: Płaska powierzchnia z licznymi kamieniami, idealna pod zabudowę. Najczęściej spotykanym zasobem jest tutaj żywica i złożony.
  • Wysokie lasy: Dosyć rzadki biom, w którym znajduje się dużo drzew, a na nich sporo nieznanych. Bardzo dobre miejsce do rozpoczęcia gry.
  • Góry: Bardzo trudny teren do poruszania się; najlepiej działają tu turbiny wiatrowe.
  • Zielona ziemia: Podziemna warstwa planety, której nazwa pochodzi od koloru ziemi. Pojawia się na niej dużo niebezpiecznej roślinności.
  • Trawiaste pola

  • Egzotyczne ogrody

  • Równiny

  • Wysokie lasy

  • Góry

  • Zielona ziemia

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Szacuje się, że siła grawitacji tej planety wynosi około 0,8988 m/s2